سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملی

خرید شارژ ایرانسل

 

 

ایرانسل به عنوان تنها حامی مالی کاروان خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملی اعزامی ایران به المپیک 2012 لندن، مراسم ویژه 90 روز تا المپیک را با حضور تعدادی از ورزشکاران اعزامی و مدیران ارشد ورزش کشور برگزار کرد.
محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم ضمن قدردانی از حمایت‌های مالی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از کاروان اعزامی ایران به المپیک 2012 لندن گفت: این اپراتور با تمام توان به کمک کمیته ملی المپیک و خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملی ورزش ایران آمده است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ مشترکین اعتباری ایرانسل از پس می توانند هر زمان که مایل باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان 719، خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملی تا 60 ثانیه برای مشترک مورد نظر خود به صورت صوتی پیام ارسال کنند.
در روش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده است مطلع می شود و می تواند از خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملی طریق تماس با شماره های 719 و 720، پیامک صوتی خود را بشنود.
وی در پایان با اشاره به اینکه ایرانسل فارغ از نتایج رقابت‌ها به جهت حمایت از کاروان اعزامی به مسابقات المپیک به تصمیم خود افتخارمی‌کند، گفت: در راستای حمایت هرچه بیشتر از کاروان اعزامی ایران به خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملی مسابقات المپیک 2012، متعاقبا برنامه‌های جدید ایرانسل اعلام خواهد شد.
خاک ره، با اشاره به اینکه حمایت مالی ایرانسل از کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک 2012 براساس ادای وظیفه ایرانسل در مورد مسوولیت‌های اجتماعی‌اش است، گفت: باید این مهم را یادآور شد که ایرانسل علاوه بر مسوولیت‌های اجتماعی خود توانسته بین ورزش، تجارت و فناوری، ارتباطی نوین خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملی برقرار کند.
از خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملی دیگر قابلیت‌های این سرویس نوین، می‌توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و ارسال پیام‌های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش‌های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای اشاره کرد.
پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار مشترکین اعتباری قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از 3 روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای (MMS) برای مخاطب مورد نظر خویش ارسال کنند. خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملی
وی افزود: برای نخستین خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملی بار در کشور است که کمیته ملی المپیک در بازی‌های آسیایی و یا مسابقات جهانی المپیک از اسپانسر برخوردار شده و برهمین اساس ایرانسل به کمک این کمیته آمده است.
بر اساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملی از طریق پیام چندرسانه‌ای، گیرنده پیام باید ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را از طریق شماره‌گیری کد دستوری دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، روی گوشی خود نصب کرده باشد.
سعید خاک ره آل محمد معاون منابع انسانی ایرانسل نیز با ابراز خرسندی از مشارکت ایرانسل در این مسابقات بین المللی گفت: ایرانسل به واسطه حمایت مالی از کاروان اعزامی ایران به المپیک 2012 خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملی لندن خود را در این آوردگاه شریک و همراه ورزشکاران و ملت ایران می‌داند.
هزینه ارسال هر پیامک صوتی خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملی برای مشترکین سیم کارت های اعتباری 620 ریال تعیین شده است.
وی اضافه کرد: به باور ما شور و شوق پیکارها و توفیقات ورزشی می‌تواند به بالندگی تبدیل شود و امیدواریم نه تنها با احساس مسوولیت خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملی در میادین ورزش بلکه با همت عالی در بخش های صنعت، تولید و تجارت شاهد موفقیت روزافزون ایران عزیزمان باشیم.
معاون منابع انسانی ایرانسل نقطه آغاز حمایت‌های ورزشی اپراتور دوم را حمایت از تیم والیبال مردان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملی و افزود: با ارائه بسته حمایتی ایرانسل در لیگ برتر خلیج فارس توانستیم گامی نوین در مسابقات ورزشی برداریم و با حمایت های ورزشی ایرانسل بود که دیگر شرکت‌ها نیز به حمایت از ورزش ترغیب شده‌اند.
در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی ضبط شده را برای وی پخش می کند و در روش ارسال از طریق پیام چندرسانه‌ای نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملی صوتی برای مشترک مورد نظر ارسال می‌شود.